مصاحبه آرشیو خبر ها
چند قدم فاصله تا جاوادانه شدن «یوونتوس» در تاریخ فوتبال

چند قدم فاصله تا جاوادانه شدن «یوونتوس» در تاریخ فوتبال

پس از طي كردن مسيري دوازده ساله، اينك بانوي پير در آستانه تحقق يك روياي ديگر قرار گرفته است؛ آرزويي كه براي ساخت آن هرگز دست از پا نكشيد و نااميد نشد. اين چكيده توصيف دلنشين، مطبوع و مبسوط حال و هواي سالهاي اخير يوونتوس توسط يكي از ياران سابق سياه و سپيدها است. نيكولا آموروزو مهاجم سابق يوونتوس در گفتگو با راديو Marte Sport با اشاره به قدرت‌نمايي بيانكونري‌ها در رقابت‌هاي اين فصل سري آ و جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا، با بيانِ جملاتي تأثيرگذار عنوان كرده است:

 

 

قهرمانی و پیروزی مثل میوه‌ای رسیده در مغازه میوه‌فروشی است كه یوونتوس در انتهای هر فصل آن را جدا می‌كند و به خانه می‌برد. بانوی پیر در سالهای گذشته تمام تمركز و برنامه‌ریزی خود را برای موفقیت در اروپا تنظیم كرده است. آمدن كریستیانو رونالدو به این تیم در واقع ارسال سیگنالی واضح در همین مسیر بوده است. آنها با ستاره‌ای چون او به راحتی می‌توانند به تمام خواسته‌هایشان برسند. با رونالدو آنها در یك قدمی تحقق رویای بیش از یك دهه‌ای‌شان هستند. یوونتوس گام به گام در حال سایه افكندن و سلطه‌ بر فوتبال اروپا است. آنها به زودی با كسب قهرمانی در لیگ قهرمانان، برای تمام تیم‌های فوتبال در سراسر دنیا به نمونه‌ای نایاب از باشگاهی تبدیل خواهد شد كه با صبوری و برنامه‌ریزی از سقوط پلی برای پیروزی ساخت. بانوی پیر با جاودانه شدن در تاریخ فوتبال چند قدمِ دیگر فاصله دارد.

 

نیكولا آموروزو مهاجم سابق باشگاه یوونتوس در سالهای 1996 تا 2002 بود و برای این تیم بیش از 50 بار به میدان رفت. او به همراه بیانكونری‌ها به افتخارات فراوانی دست یافت كه؛ 3 قهرمانی در سری آ، یك بار قهرمانی در دیدار سوپر كوپا ایتالیا، یك قهرمانی در سوپركاپ اروپا و سك قهرمانی در رقابت‌های جام اینرتوتو از جمله این دستاوردها بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: